Nikon Store – satysfakcja potwierdzona opiniami klientów Opublikowano 2022-08-29 Autor: kosciuca Rafał Domański z salonu Studio Optyki podzielił się opinią na temat zakupionego do salonu innowacyjnego konceptu Nikon Store. 1. Jakie korzyści biznesowe przyniosły Panu zastosowanie tego konceptu w salonie? Nikon jest dla mnie odzwierciedleniem tego, co najlepsze mają do zaoferowania japońskie marki: nowoczesność i precyzję, które wspierają biznes w wyniesieniu go na wyższy poziom. Nikon Store stał się wyznacznikiem rozwoju, poszerzeniem dotychczasowej wiedzy i dbaniem o dobro klienta. Korzyści związane z zastosowania Nikon Store w naszym salonie optycznym to przede wszystkim podniesienie prestiżu salonu oraz wyróżnienie się na rynku optycznym wśród silnej konkurencji. 2. Jak Nikon Store wpływa na jakość obsługi klienta Wdrożenie Nikon Store umożliwiło nam wzmocnienie pozycji naszego salonu jako pioniera nowych trendów na rynku optycznym. Innowacyjny koncept Nikon Store ułatwia nam zapewnienie najwyższej jakości obsługę klienta. Ekspozycja, bezpośrednie doświadczenie z materiałami Nikon ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej. Jesteśmy w stanie pokazać fizycznie soczewki na ekspozycji, jak działają poszczególne konstrukcje i jak poprawia się jakość widzenia w soczewkach marki Nikon od standardowych soczewek okularowych. 3. Dlaczego zarekomendowałby Pan Nikon Store? Jest to świetne narzędzie wspierające działania sprzedażowe. Często zdarza się tak, że jednym z głównych problemów związanych z prowadzeniem salonu jest brak lub mała liczba klientów oraz działania marketingowe niedopasowane do grupy docelowej. Dlatego nie ma co zwlekać z wprowadzeniem zmian w swojej działalności. Nikon Store jest zaawansowanym technologicznie i rozbudowaną przestrzenią do salonu. W jednym miejscu znajdziemy odpowiedzi na wszystkie ewentualne pytania klientów związane z soczewkami okularowymi Nikon. Dodatkowo ekspozycja będzie wizytówką Twojego salonu. Z czystym sumieniem polecamy. Szczegóły u Przedstawicieli Regionalnych JZO.